Zoals jullie weten speelt ons G team competitie bij de bond. Dit seizoen zijn wij 2 klassen gestegen, namelijk van de vijfde naar de derde klasse. En dat betekend sterkere tegenstanders, maar daar leren wij ook van. Nu is het zo, dat er bij toerbeurt, competitiewedstrijden gespeeld worden, bij de vereniging die dit vraagt. Wij hadden ons ook aangemeld, en nu zijn komende zaterdag i.p.v. twee wedstrijden, zes wedstrijden, waarbij elk team thuis en uit speelt op ons complex. Als jij al eens kwam kijken bij ons, heb je nu dubbele pret, want de andere vier wedstrijden gaan tussen niet Victum teams, en het is dan ook leuk, om eens te zien hoe andere verenigingen hierbij om gaan. Wij zijn dit natuurlijk al lang gewent, aangezien wij alweer een paar jaar meedraaien. De wedstrijden zijn:
11.00 uur IJsselvogels G1 – Velocitas G1 en KCR G1 -Movado G1, 11.45 uur Movado G1 – Dijkvogels G3 en VICTUM G1 – IJSSELVOGELS G1, 12.30 uur Dijkvogels G3 – KCR G1 en VELOCITAS G1 – VICTUM G1.
Kom kijken en zie hoe men geniet van het korfbal, en net zo fanatiek zijn, als jullie. Dit is een unieke kans, net als destijds het Nederlands Kampioenschap. Wij, als G team zien jullie graag, en vinden het leuk, als jullie ons komen aanmoedigen.
Theo Bosmans
