Menu

KNKV App

Home - KNKV App

KNKV App Wedstrijdzaken 

Voor spelers, trainers, ouders is de KNKV App superhandig om op de hoogte te blijven van alles wat er binnen je team en Victum afspeelt en voor de (Victum)scheidsrechters is de KNVK App belangrijk om de Digitale wedstrijdformulier (DWF) in te vullen denk dan aan controle van de teams die je moet fluiten, spelerskaarten controleren en het invullen van uitslag met evt strafworpen.

De volledige afhandeling van wedstrijden vindt plaats in de app via het Mobiele Digitale Wedstrijdformulier, en daarom gebruiken coaches en scheidsrechters het altijd. Maar ook voor spelers en ouders van spelers is de app handig, omdat het een actueel overzicht van de te spelen wedstrijden, uitslagen en standen geeft. De locatie (en daarmee de routeinformatie) van alle verenigingen is erin opgenomen en wedstrijdwijzigingen komen vanzelf voorbij. Je kan bijvoorbeeld ook handig het wedstrijdprogramma vanuit de app in je smarthone agenda zetten. Via de app krijg je vanuit Victum krijg vanuit de KNKV App pushberichten en in de App zie je relevante informatie over je eigen team, trainingen en/of je moet fluiten, evenementen, vergaderingen en bijeenkomsten enz.

Speelgerechtigheid via de KNKV-App

Vanaf het seizoen 2024-2025 in het wedstrijdkorfbal bij de senioren en in de jeugd werken met speelgerechtigdheid. Speelgerechtigdheid gaat over in welke teams spelers mogen spelen tijdens competitiewedstrijden hoe het in de KNKV App werkt kun je vinden via deze website .

De actuele stand van wie zich vast heeft gespeeld is hier te vinden.

Pasfoto wijzigen in de KNKV App

Wij krijgen vaak de vraag hoe je een foto wijzigt van een speler. Het KNKV wilt graag dat verenigingen ervoor zorgen dat leden een recente pasfoto hebben geüpload in Sportlink Club of via de KNKV-app. Tijdens de beginfase van het nieuwe seizoen kunnen de foto’s nog worden aangepast; daarna is dit pas weer mogelijk na afloop van de najaarsveldcompetitie.

Belangrijk bij het wijzigen van de foto’s: Kies bij voorkeur voor een pasfoto of een duidelijke selfie van voren, en geen vakantiefoto. De arbitrage controleert via de app of de spelers, coaches en staf die op het digitale wedstrijdformulier staan vermeld, daadwerkelijk op het veld of bij de wedstrijd aanwezig zijn. Dit is moeilijk te controleren met een verouderde foto, vooral bij jeugdteams. Ook als je profiel in de app is afgeschermd, kan de scheidsrechter de foto nog steeds bekijken (vanaf vlak voor de wedstrijd tot kort na de wedstrijd).

Volg deze stappen om de foto in de KNKV-app te wijzigen: – Open het menu linksboven in de app en selecteer onder ‘ALGEMEEN’ de optie ‘instellingen’; – Voor leden van 16 jaar en ouder: kies ‘mijn persoonsgegevens’. Hier kun je de foto (en andere gegevens) aanpassen. – Voor ouders van leden jonger dan 16 jaar: ga naar ‘mijn kinderen’. Hier kun je de foto’s en andere gegevens van je kinderen die lid zijn, aanpassen.

Voor leden onder de 16 jaar kunnen alleen ouders de foto wijzigen. Ouders dienen hiervoor een account aan te maken met het e-mailadres dat ook bij de ledenadministratie/KNKV bekend is. Als je niet meer zeker weet welk e-mailadres is geregistreerd, neem dan contact op met de ledenadministratie van onze vereniging.

Voor verdere vragen over de KNKV-wedstrijdzakenapp, klik hier.

Hoe kom je aan de KNKV wedstrijdzaken App?

 

Bij registratie meld je je aan met het e-mailadres waarop je in de ledenadministratie bent geregistreerd. Voor jonge trainers/spelers zal nog wel eens gelden dat alleen het mailadres van de ouders bekend is. Als er iets is gewijzigd aan de contactgegevens, geef dat dan door aan de ledenadministratie email: ledenadministratie@victum.nl

Als je de app gaat installeren zal er gevraagd worden om je te registreren of in te loggen. De volgende situaties kunnen zich voordoen. 

1. Je hebt al een account van KNKV app. Je kunt inloggen met je bestaande account. Bij het inloggen wordt er wel gevraagd om het email. Zorg dus dat je het emailadres gebruikt waarmee je bij Victum bij de ledenadministratie bekend bent. 

2. Je hebt nog geen account. Via registreren kun je een nieuw account aanmaken. Zorg ervoor dat je een emailadres gebruikt waarmee je bij Victum bekend bent. 

3. Lukt het niet om je te registreren? stuur een email naar onze CKZ beheerder email: korfbalzaken.beheer@victum.nl vermeld wel je eigen emailadres en je team.

Hoe mis ik geen belangrijke informatie vanuit Victum? 

Victum gebruikt steeds vaker de KNKV app dmv pushberichten om zo onze leden te informeren over bijvoorbeeld oefenwedstrijden,activiteiten e.d.  Zet daarom de instelling voor het ontvangen van pushberichten aan via instellingen in de KNKV app. Meer informatie is er te vinden bij Sportlink klik hier!

KNKV app ook voor ouders

Ook ouders kunnen gebruik maken van de app. Voor alle jeugdleden jonger dan 16 jaar is het e-mailadres van (een van de) ouders geregistreerd, eventueel naast het persoonlijke e-mailadres van het jeugdlid (het primaire e-mailadres). Ouders kunnen een account aanmaken met hun e-mailadres. Meer informatie over het ouder-account kun je vinden op de supportpagina van Sportlink. 

Heb je meerdere kinderen bij Victum en is je emailadres gekoppeld aan meerdere leden van Victum? Geen probleem! Bij het inloggen in de app wordt er gevraagd voor welk kind je wilt inloggen. Op deze manier krijg je alle relevante teaminformatie voor dit kind te zien. Switchen naar een ander kind kan door in het menu te kiezen voor “wisselen van persoon”.

Persoonlijke gegevens

Via mijn gegevens kan je jouw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen en privacyinstellingen volgens AVG aanpassen. Deze privacy-instellingen gelden voor de zichtbaarheid van je naam op de Victum-website (excl teams),KNKV app,sportlink & CLUB.TV scherm in onze kantine.Wil je dit niet dan zal er “afgeschermd” getoond worden. 

Op onze website gebruiken we alleen je voornaam en de eerste letter van de achternaam of “afgeschermd”

 

Niet gevonden wat je zocht?